CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 13, 2010

Bolan posa bakal menjelma

Posa oh posa. Ganti posa xsiap lagi nie...huhu. Gila betolkan. Abis la saya kene bayar bercupak cupak beras nanti kalo xabis ganti posa taon lepas..huhu. Kalo la bole bayar ngan beras jer kan bagos..hehe. Banyak songeh muka saya kan kan. Kalo camtue ramai la yang xpose main bayar Fidyah jer..adoiii.

Musim panas tambahan pula dibulan posa. Kompem kering anak tekak saya nie. Mula la nanti berbuka macam macam mau hangkot. Semua nampak cam sodap jer kan. Tapi yang sebetolnya xde pon kueh yang jual kat area bandar nie best. Kalo kat kampong memang mantop dan murah. 

Yang kat bandar nie beli Kue talam bukan rase kue talam tapi rase agar agar.. hangin betol sapo yang ajar dia wat kue talam camtue kan. Pernah terkena sekali sebab elok jer dia tarok kat dalam daun pandan dan tulis nama kueh talam..ayoyoyo. memang awal dan terakhir la saya beli kat situ. Pastue jangan harap la.

Makanan faberet saya bolan posa nie cam biasa lah.. Hanya murtabak dihatiku.. Yang laen memang bo layan la sebab kalo beli memang xmakan sangat pon...Kalo beli pon nanti dok lam tong sampah akhirnya.  Murtabak memang licin awal awal da.

OTAK OTAK...mmmmm
SATA...nom..nom
Kalo kat kampong faberet saya ialah otak otak & sata. Kalo kat KL memang sangat xbest. Sebab memang xde rase pure otak otak lansong. Sata pon same. Dah la kecik cinonet. Harga plak mahal nak mampos..hehe. Kalo kat kampong makcik saya yang wat dan jual dipasar ramadhan. Jadi sesuka hati jer la nak hamek bape banyak. Dia buat memang kompem sangat best dan besa isinya. Puas sangat makan.

Okelah benti saje disini.. Saya kalo cite pasal makan memang xhabis la. Mesti diberhentikan disini dulu sebelom diet saya rosak okeyh...See ya..

6 comments:

tiefazatie said...

dear..xtau nape..tp kt my lappy ur shoutmix nie ke bwh sgt..n then ada lg widget nuff tue..ssh ah ifa nk taip..tue je..

AQMAR said...

yeker..shout mix dkt lappy i kat atas plak... nuff widget tue susah yer..nnti i buang dia k..hehe..

tiefazatie said...

sori ek kalu susahkn awak..=)

AQMAR said...

hahaha..xde la mmg xde function pon nuff widget 2 xcelly..=)

sop said...

suka satar kat kuala kemamang, terengganu

AQMAR said...

salu memang beli kat kemaman pon. tepi tepi jln..then mkn lam kete balek kl..haha..=)

Related Posts with Thumbnails