CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 15, 2010

CITE ALAM ANGKER


Selamat datang ke cite alam angker...Boooo~boooo~ Saya nak cite nie semalam saya kene tindih ngan antoo gatai kot..haha. Tak tahu la betol betol antoo atau saya yang penat. Boleyh jadi jugakkan. Tapi memang salu pon saya kene benda camnie. Dah rutin da kot. Siap dah taw cara cara nak lepaskan diri..^_^V

Kalo mase kene tindih tue cukop la seksa nak lepaskan diri. Dah la xboleyh bernapas. Cam tertanya.. Ni idop lagi ke nie..huhu. Dah macam rase xbernyawa la plak. Dalam hati da bace sumer doa, Dah xkire doa ape main bedal ajer. Asalkan doa la. Dah panic sangat jadi camtue la.

Antoo nie plak makin kite bace makin kuat pulak dah dia dok tindih..Kuang hajor betol!! Sampai sempot saya nak bernapas..Tingal nyawa nyawa ikan da.. wuwuwu.  Sadis betol kan. Ngan badan yang xboleyh nak gerak.. memang kaku camtue jer la.. Nak panggil orang tolong pon lansong mulot xbole buka..Ngeri siot~

Edisi tindih yang paling menakotkan ialah mase saya dok Kolej kat UiTM Shah Alam dolu.. Masa tue dok bilik yang baru renovate. Jadi ingatkan bersih la dari anasir jahat nie kan. Saya plak bantai jer la tido dengan riang..haha. Kawan semua dok tido bawah beramai ramai. Tengah nak lena tetibe badan da kaku. Kompem kene tindih dah ni kata saya dalam hati. Nak pangil kawan memang harapan jer la.

Dah semua kaku. Jadi berjuang SDN BHD la. Bace doa dan terankan napas kuat kuat supaya bole lepas dari gengaman antoo jahaat tue.. Then..terbuka la mata dan tetibe ternampak makhlok berbulus lebat ya..wuwuwuwu. Mata merah menyala dan berbentok seperti berok besa  tengah dok atas badan saya. Memang terkojut berok la saya. Teros tutop balek mata. Cube nak lepas kan diri dan akhirnya berjaya.. Pastue terjun dari katil buka lampo teros tido tengah tengah kawan yang dok best landing kat bawah... Takot siot. Siap suh kawan pegang takot binatang tue ader lagi kaco. Sebab setahu saya kalo ade orang yang sentoh orang yang kene tindih tue. Otomatik dia teros lepaskan dan xbole kaco da. Try la kalo nak tahu..hehe
Makhlok berbulus lebat camni la..

Pas kejadian tue teros tido pasang lampo sebab kalo pasang lampo saya xpernah la plak kene tindih. Kalo gelap salu jer.. antoo kan suka tempat gelap dan sejuk. Sekarang nie kalo rase cam nak kene tindih memang saya akan tido dengan lampo xtutop sampai ke pagi la. Malas saya nak kasi chance kat antoo so sial tue tindih saya lagi kan..hahaha~ Tapi ada orang cakap kalo tido terlentang akan kene tindih tapi saya tido menirap pon kene tindih ape cer lak.. Mayb antoo tue da taw tactic lapok nie.. Jadi memang lampoo jer la penyelamatnya kan..gagaga~ Ok la. Chow dolu dari kisah alam angker nie..Gud nite~



5 comments:

si[jari] telunjuk said...

cik jari pon penah kene tindih..mmg letih 'bertarung' ngan makhluk haluih...huhu...paling kerap masa kat Kolej Mara kulim...

AQMAR said...

ngagaga.. kalo kat kolej mmg port dia kot..kolej pompuan mmg salu la.

khalidahmacambaguss~O_o said...

saye pon penah kene gak...tp penah bukak lampu pun kene jugak....time siang2 pun pernah....tp skang dah tak ada dah...sebelum tido, elokkan la kita pasang perlindungan diri...baca surah 3 kul...insyallah, Allah akan lindung kita...:)

sop said...

ada kajian yg menyatakan kena tindih ialah pergerakan badan tidak dapat dihantar oleh otak. Sbb itu tidak dapat gerakkan badan. Oleh budaya kita byk percaya pd perkara ini, ia selalu dikaitkan dengan kena tindih makluk asing..

aqmar said...

KHALIDAH: Kalo kene siang tue mayb penat sangat kot..bkn antoo tindih.. kalo penat sgt pon kite rase cam kram dan cam kaku jer.. org ckp la.

SOP: Pernah bace gak pasal nie.tapi yang saya nampak kat kolej tue mmg betol sebetol nya..huhu.. mistero betol la...

Related Posts with Thumbnails