CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 11, 2010

ECLIPSE SOB SOB

Eclipse da stat tapi saya xbole tengok lagi. Dah la semua makhluk lam umah nie dah tengok. Mengugat kesabaran botol lah..Aiyaaaa. Bulan 11 baru boleyh tengok weyh..  Bace semua review orang, semuanya cakap best giler. Saya pon da naek giler nie..hehe. Kang ade jugak saya tak tahan sabar nie. Kalo tertengok maapkan la yer my cookie monster.

Naseb saya ni seorang yang berpegang janji jadi saya janji la bulan sebelas baru tengok. Memang mase tue nak tengok sebagai VVIP la. Kalo tengok sambil dapat tiket melancong lagi bagos.hahaha. Lagi 4 bulan..Uwaaaaa. Lame tue. Memang pembuli betol la wak nie... Siap la balek nanti. Memang saya wat rembatan kencang mane mane port terbaekk..=)






No comments:

Related Posts with Thumbnails