CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 14, 2010

ANIME FABERET SAYA

Ingat lagi TOMATO MAN. Tomato yang comel dan ade hati dengan nak kawen dengan puteri raja. Best kan cite nie.. Dulu dulu kalo petang lam kol 4 mesti bersidai depan TV nak tunggu cite nie. Memang sangat best dan lawak. Lagu dia pon best.. Maseh ingat lagi untok bebudak yang lahir pada zaman 80an...hehe~

Ni cite KICKERS si pemain bola yang handal. Juga salah satu faberet anime saya. Sanggop xkuar main dan pergi jenjalan sebab nak tunggu cite nie punya pasal..haha. Cite kartun nie dia lewat cikit dalam pukul 5.30 petang yer. Jadi tue memang waktu saya meronda ronda ngan beskal. Tapi kalo hari yang ader cite nie memang xkuar la saya mengayoh..hahaha. Maen lam pagar umah jer ler..

Daddy Long Leg.. Cite nie memang saya addicted sangat taw. Saya memang tunggu dan tengok sampai akhir pasal nak tahu sapa la daddy long leg nie yer.. Kisah pasal Si Judy Abbot budak pompuan miskin yang cute salu xsempat nak jumpa seseorang yang menolong dia dari segi kewangan dan bayar yuran sekolah elite nya. Memang daddy long leg nie identiti nyer dirahsiakan sampai lah akhir cite nie..Sangat best dan sedih...akhirnya Judy Abbot kawen ngan daddy long leg nie. sueeeet betol la....=)

Banyak lagi kot yang saya suka tapi saya tarok 3 jer yang paling saya suka.. Yang len saya layan kompem la Satria Baja Bunga, Gaban, Maskman, Flashman..Fuhhh... memang banyak lagi cite katoon best dulu dulu even xde yang 3D cam sekarang.. Yang lame jugak saya suka...=)


Ni Flashman yer..

Ni Maskman...=)
Ni sape xtahu..Sila terjun lombong sekarang yer..gagaga

5 comments:

xazryx said...

aku site cite flashman ngan maskman .best gile mase kecik2 dulu tgk !

AQMAR said...

suke suke jgk byk..hehe..daddy long leng paling best taw..=)

Syukie said...

black dgn rx saya ade DVD die :D
minat gak tomatoman tp cari cite ni still x jmpe :(

Syukie said...

***Yang len saya layan kompem la Satria Baja Bunga, Gaban, Maskman


check dekat sini..
ada ke satria baja bunga??
rasanya satri baja hitam :P

AQMAR said...

hahaha..ade satria baja bunga.. memang sihat bunga tue dulu2..ngehehe

Related Posts with Thumbnails