CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 23, 2010

BEBOLA BOLA


2010 FIFA World Cup™: Latest Matches

 - 
Nigeria2:2South Korea-
Greece0:2Argentina-
Mexico0:1Uruguay-
France1:2South Africa-
Upcoming matches:
United Statesvs.Algeria-23 Jun 4:00pm (South Africa Time)
Sloveniavs.England-23 Jun 4:00pm (South Africa Time)
Australiavs.Serbia-23 Jun 8:30pm (South Africa Time)
Ghanavs.Germany-23 Jun 8:30pm (South Africa Time)


Match yang pertama saya tengok pade World Cup taon ini ialah Portugal VS Korea.. Dan yang cambest nyer mase tue Portugal melaukkan Korea.. Aii.. Nak saya tengok jugak barulah Portugal ni semangat nak rembat gol. Lau camnie saya nak tengok la team faveret saya selalu..Wakaka~ Kalo la rajin nanti. Kalo terlebeyh rajin memang bergolek dok atas katil dan tido la~ Dah musim berkerjaya nie kene la tido awal..huhu~ Musim jual anggo da banyak tido lambat dolu dolu..

Malam nie England lak lawan Slovenia.. Ntah menang ntah tidak.. Cam harapan jer..hehe. Team faveret saya da lepas semuanya. Xmen malam nie..Jadi sok nak tunggu result je la kasi ngepos ke lautan Hindi caner.. Bese la wat part time jadi pengulas memang agak mencabar. Sebab result lewat xde kuar.. Jadi pandai pandai la pergi cari.. Nak buka tenet pagi pagi memang harapan.. Bagon pon lambat.. Naseb baek sekarang saya bole check latest result thru maxis.. Sorry la saya baru tahu..huhu. Xde la nak bertanyakan orang lagi.

Ok lah..sesame kite tunggu sape yang masok final nanti ya. Team faveret saya kompem la masok kan...  Yang laen laen kite tunggu~hehehe..Jangan bertaroh plak.. Nanti kire cam berTOTO.. Tapi kalo beli TOTO wat lapik tido xpelah..Tue kire halalan Toiyyiba.. Tidak jatuh hukum haram ya..hehe..









No comments:

Related Posts with Thumbnails