CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 19, 2010

RESULT OH RESULT

2010 FIFA World Cup™: Latest Matches

 
England0:0Algeria-Highlights
Slovenia2:2United States-Highlights
Germany0:1Serbia-Highlights
Upcoming matches:
Netherlandsvs.Japan-19 Jun 7:30pm (Malaysia (Kuala Lumpur))
Ghanavs.Australia-19 Jun 10:00pm (Malaysia (Kuala Lumpur))
Cameroonvs.Denmark-20 Jun 2:30am (Malaysia (Kuala Lumpur))


Atas keprihatinan & kesiannan pade Mr Bf yang xdapek nengok World Cup kerana faktor pekerjaan terpakse la saya yang gojes & lagi baek hati nie update result bola hari hari kat dia sekarang ni ya.. Walaupon semenjak stat nya World Cup lansong saya xpnh nengok lagi secara LIVE...haha. Kerana tido itu lagi sangat menyelerakan dari bersengkang mata tapi habuk pon tarak~

Bangun pagi rutin saya nyelak la result bebola ayam dan daging.. Kalo xde yang latest sebab paper kan lembap cikit. Saya pon surf la tenet.. sebab nak bagi yang latest punya pasal. Nanti kempunan la plak Mr BF di ataih laut cner yang tengah bersusah susah dulu dan bersenang senang untok saya kemudian nanti..wahahaha..;P

Sampai abis World Cup la terpakse saya menjadi pengulas kepade Mr Bf... Xpe.. Jangan risau sebab saya ni memang sangat baek hati.. Oleh kerana balek nanti akan saya nak mintak upah yang setimpal dengan kerjaya baru saya nie.. Susah taw nak update hari hari.. Ingat senang ke nak tengok page bebola nie. haha. susah jugak taw. Surf page Gossip lagi best sebab saya suke tengok gegamba dan page bola xde gegamba sangat taw.

Ok lah.. Xsabar saya nak melihat upah saya nanti. Tue la orang kate bersusah susah dulu baru bersenang lenang kemudian... kan kan. Nak I Phone 4G boleyh~~... wakakaka...

P/S: Cepat la balek~ Lamenyer wak jadi tukun kat laut tue..hehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails