CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 13, 2010

SHOOOOOPING


Wuhoooooo.. Lame x bershoping spree.. Siap la nanti akhir bulan ni nak menjelajah semua mall yang bertebaran di kawasan jajahan KL & Selangor. Macam macam mau hangkot nie tapi xde la banyak sangat sebab kene simpan lam tabong untuk masa depan yang gemilang jugak..hehe.

Pas nie setiap bulan kene ngumpul wang sebab mau bersiap siaga nak mencipta satu kehidopan yang gemilang lagi terbilang & membilang. Jangan mudah lupa kalo ade uang ya. Sebab nanti kalau xde uang  mane mau korek kan. Jadi siap sedia la untok mase yang mencemaskan. Contohnya bila ade sale lagi murah tak ke itu memamg mencemaskan saya. Anda saya tidak tahu la. Kalo xde uang mase SALE tue memang sangat menjadi  moody TETIBE..hoho..

Jadi penyelesaian nya ialah kumpol uang anda sebanyak munkin lam Bank.. Kalo beratusan ribu lagi baik la.. Bila la nak beratusan ribu yer.. berdigit puluhan pon susah mau dicatat rekodnya..huhu.. Pasni saya nak pecah rekod sendri nak simpan sampai ribuan ringgit. Puluhan ribu pon ok kan dari xde lansong.. Tapi bile nak mencapainya kene tunggu la. Tue pon kalo semua shopping mall runtuh kat Malaysia nie. Xde tempat mau menshopping da.

Ok sampai disini sajela agenda shooping saya yang hendak ditulis. Kepada sape2 yang ade uang lebeyh mau support saya menyoping sila Bank in kan uang anda di bank account saya yang bernombor 1234-000768-88768..(.MINEBANK)... Masok jangan xmasok ya!!!


MOTTO HIDOP SAYA..HAHA


No comments:

Related Posts with Thumbnails