CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 19, 2010

LAWAK FB...


2 hari lepas pnye Harian Metro...baru rase nk post hari ni...ape la pnye berita..telur ayam berdiri pon nk kecoh...normal la kot TELUR berdiri tu........


www.hmetro.com.my
A Malaysian Tabloid Newspaper in Malay Language; KUCHING: Sekumpulan murid Tadika Padungan di sini, semalam tercengang melihat fenomena telur berdiri di atas permukaan lantai yang rata tanpa bantuan sebarang peralatan.


hAHAHA.. Dapat dari page kawan nie... Cam lawak la plakkan.. Jadi terpakse la amek sebab terlampaw lawaks.. sori yer buck jangan tersedak tengok entry nie..wakakaka.. kalo nak royalti nanti gtaw i pat...=P






telor gantung xnk plak kec0h kn..
5 hours ago · 

Tu yg aku pelik tu...
5 hours ago · 

bebudak tu biasa tengok telur tergantung..tetiba yg ni berdiri.. pelik la diaorg... harian metro biasa la, ketandusan berita.. janji leh buat duit..
5 hours ago · 

Benar bang,,merepek2 je berita diorg ni..tp bang, mcm saya ckp la..telur berdiri ni mmg common la...telur gantung pon leh berdiri ape......
5 hours ago · 

ah ah ah ah ah ah ah ah ah...telur..telur...
5 hours ago · 

ah ah ah ah ah.....
5 hours ago · 

hahaha.............telor tergantung????????
5 hours ago · 

woit woit,,ape kau cite ni fira? ish2....
4 hours ago · 

yelah aku tnya nie...mcm ne telor tergantung tu?hahaha
4 hours ago · 
n
oh..kompleks soalan kau ni...cube kau tyne kawan2 aku kt atas tu..mgkin mereka lebih tau...aku ni naive orangnye...
4 hours ago · 

bak, biau aku jawab... telur tergantung tu umpama SEKUNTUM MAWAR MERAH SEBUAH PUISI... ah ah ah ah ah ah ah ah
4 hours ago · 

hahahha........xpe2 sesiapa yg tau jwpnnya sila bgtau sy k...hehehehe......
4 hours ago · 

telor gantong pn xtau.. da kawin nnt ko tau la cmne telor tu tergantung
4 hours ago · 
h
hahahhaah..ok2 nnti da smpai masa tau la...mmg ada bunyi ek?ah..ah..ah.ah..hehehehe
4 hours ago · 

hahhah...aku rase minah ni berlagak naive je ni...ish2...fira fira...cukup2 la berlakon...haha
4 hours ago · 

bak, org kata kalau x dapat isi, dapat kuah pun jadi le bak.... jangan sangka air yang tenang itu, tiada nescafe ais mapley...
4 hours ago · 

siyes la wei...pnh dgr tp xpnh tgk lak..hahahaha......
4 hours ago · 

bad ko tjk bad kt die ni hahahaha
4 hours ago · 

xpe2...........xnk tgk..larikssss...
4 hours ago · 

Bang mael : nescafe ais rendek!

Fira : aik? kate xtau,,n xpenah tgk,,nk tunjuk kau lari plak..ish2
mirul : babi,,gile sial kau.
4 hours ago · 

takut la wei......xpe2 aku da tau..thanks la...hahahaha
4 hours ago · 

hahaha
4 hours ago · 


P/S: Jangan saman saya yerrr..;p
       name dan gamba telah diedit....


No comments:

Related Posts with Thumbnails