CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 24, 2010

HOBI AKHIR BULAN SAYA

Hobi terbaru saya bila tiba nak hujung hujung bulan. Mari kita melihat calender setiap hari nak tunggu wang besa... Yihhha & Yaribbba.. memang mendapat hobi ini tetibe sebab berkerjaya ini sangat bosan la jugak. Hanya menunggu gaji jer tidak bosan. Macam ni ek perasaan bila da berkerjaya SDN BHD nie..hehe. Ni belom berkerjaya ngan orang lagi. Bila pon ntah la.. Tunggu sampai kucing bertandok kowt.

Okes.. Lagi berapa hari lagi nak tunggu hari kebesaran. Persiapan telah diator. Semua benda da saya survey. Tinggal lagi belom merembat ajer. Sebab kan poket belom tebal. Setelah penoh di isi baru lah boleh berjalan dengan megah dan bergaya di shopping mall. haha. Wakto pulang plak mesti perasaan cam berbaur baur sikit sebab poket kontang tetibe..Aishhh. Bila nak jadi jutawan ni. Xyah dah pikir pasal duet. Biar duet la pikir untok saya. Boleyh gitu.. Memang Harapan je la~

Tapi simpanan tetap ade bahagian nya. Tidak la cikit sangat dan tidak la banyak sangat. Cam sedang sedang ajer.. Asal nampak cam banyak cikit dari taon sebelomnya pon da ok kan. Kire ader peningkatan disitu ya rakan rakan. Umur pon da makin muda.. Kalo xmenyimpan nanti tetibe makin muda camner kan. Hahaha. Macam cite Benjamin Button plak dah kan..

Ok lah.. Sebelom saya mengarot lagi panjang lebar baek saya blah tanpa was was dolu ya... wassalam~

No comments:

Related Posts with Thumbnails