CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 19, 2010

HUJAN CAMBEST



Bukan nak cite pasal band hujan nie.. Sebab dulu minat sekarang da boo layan da.. Banyak songeh la plak. Al maklom la da xde lagu baru jadi wat skandal baru je la keje~ hehe. Camtoe la artis kat Malaysia ni kan kan.

Tadi cari logo and font yang cambest untok ditengok dan terjumpa la yang nie saya rase de best la.. Kewl la plak tengokkkan.. Sape la yang design.. mesti orangnya pon sangat kewl~ hehe. Jadi saya pon edit la ape yang patot dan hasilnya seperti yang diatas.. Kan xde keje nak wat hari minggu nie..huhu. Pe la nasib...ngehehe..T_T

Dari xde ape nak wat kan.. Ade gak hasil untok blog saya yang suram nie... saje nak wat entry tok saya sendri.. Untok orang len memang saya xmampo la.. sendri wat sendri bace sudeyh kan.. Tapi untok Mr Bf wajib bace.. Kalo tidak..taw la naseb nya nanti.. Da siapkan quiz tok dia.. Balek nnti sila jawab... Kalo xdapek jawab  taw la nasib ....hahaha~ I'll smacking u up yer dear..Lalalala~=P

No comments:

Related Posts with Thumbnails