CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 27, 2010

DUNIA BARU REUNION


Hari ini tidak kemana mana jadi melayan cite kat tenet nie jer la. Wat ilang bosan kan. Layan cite Dunia Baru Reunion yang merepek lagi meraban tapi kelakar gila...hik3. Memang merepek tahap gaban musim baru nie. Berbeza dari musim yang lepas. Sekarang dorang dah berkejaya. Bukan budak universitas lagi. Masing masing da ikot haluan sendiri. 

Dan si Tajol si business minded plak nak wat reunion kunonnya. Macam macam hal plak terjadi mase nak ngumpol geng dorang nie.. Memang lawak tengok geng dunia baru nie. Bertambah lawak sebab lagu yang paling saya tak suka iaitu Baby Baby o~ ade lam cite nie. Lagu Single Ladies lam versi Bahasa Melayu pon ade skali... Memang lawak seyh layan siri nie...Jom jom layan kt Gua.com.my..

Yang menarik;
1. Opie da gemok gedempol la plak..xbole tahan betol la
2. Anak Madi kuang hajar gilos babeng..adoiii
3. Suzana da jadi ala alim lorh plak afta kawen ngan lebai mana tah..haha. 
4. Anizah kene stoke tapi edisi lawak.. 
4. Tajol cam biasa la ngan otak niaga yang xsudah sudah~
5. Ade banyak watak baru lam season nie.. Ade jugak yang lame xder da cam adif, erika & etc..

2 comments:

cawan merah said...

xbestnyer takde iqram dinzly..

AQMAR said...

hahaha... tapi cte dia lawak la.. bis tensi semua~

Related Posts with Thumbnails