CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 10, 2010

ROTI JALA

Oh roti jala yang cenonet dan paling mahal. Sape nak mam Roti Jala camnie moh pergi Kluang Kopitiam.. Memang sangat cenonet. Lebar dan panjang sama cam ibu jari saya. Makan pon cam kesian jer kat diri sendiri. Punya la kecik..huhu.

1 pinggan arge lam 9 hinggit. Ade 5 roti jala yang cinonet bersama kuah kari kambing yang memang berbau kambing..huhuk. Jadi sape yang xsuke kambing memang tidak digalakkan makan roti jalan yang cinonet nie.. Wat terbelahak jer nanti yer.

Kalo tahu Roti jalan ni cap cinonet memang awal awal da order benda len. Xde la saya terkesima tengok roti jala cap cinonet tue mase sampai.. haha. Ingatkan saje saje mau order sebab da lame xmakan roti jalan kan. Sekali dapat yang ala ala baby roti jala la plak. adoyaiii.

Buat sendri pon lagi bagus. Bukan susah sangat pon kan. Malas jer yang lebeyh..haha. Yerla... Nati bersepah kat dapor.. Sapa mau ngemas kalo x yang tukang buat roti jala jugak. Nanti la tunggu sapa sapa yang bertuah kalo kalo saya terajin dapat la makan Roti Jala cap ayaq tangan saya. Sedap gilos taw. Dengan kari hayam lagi saya sediakan..hehe. Yang bertuah je la dapat rase. Yang tidak bertuah cube lagi lain pompuan..hehe



  


2 comments:

iQapiQa said...

yummy..
my fev

AQMAR said...

Fav saya juga~

Related Posts with Thumbnails