CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 18, 2010

OH NASI GORENG~

Petang Semalam dapat sepaket Nasi Goreng Kampong dari Pak polisi ngiring Pak Lah. Sebab dia nganta berkotak kotak Chapati dan Tosai segera dari kilang adek Pak Lah iaitu BRAHIM'S.  Mesti korang penah dengarkan brand nie...Pak Lah nie suka makan Chapati rupenyeh ya..hehe..

Bese la keje kat Boulevard nie ari ari la bole nengok muka Pak Lah.. Tapi xbest pon. Kalo la keje kat Opis Anuar Jen kan best.. Hari hari mau datang keje cepat balek lambatkan. Wat OT pon sanggop saya..;p

NASI GORENG SEGERA~
PANASKAN ATAU RENDAMKAN 2 MINIT

TADA~
SIAP SEDIA UNTUK SORU

Harini dengan rajinnya saya pon masak la lam kuali.. Panaskan ajer 2 minit camtue. Kalo anda lagi pemalas rendamkan lam air panas pon bole pastue tuang je lam pinggan. Cepat dan sedap kot. Masa saya tengah goreng tue bau belacan dia...Mak Oii memang kuat gilos.. Kalo saya makan abis ni memang rompong la idong saya harini.. ngehehe. Jadi saya pon xjadi nak makan. Kire tarok atas meje wakaf kat sapa sapa yang lapor....

Nasi goreng ni sedap la jugak. Beras dia panjang macam nasi beriyani. Dia guna beras Basmathi gitu.. Tapi oleh kerana allergic ngan belacan. Xde la saya nak menjamahnya pon. Tarok lam pinggan amek gambo je la wat kenangan. Sapa sapa yang nak try pergi la beli nasi goreng kampong ala BRAHIM's nie yer.

No comments:

Related Posts with Thumbnails