CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 19, 2010

OH PHONE NAK TUKO

Phone saya ni da cam berpenyakit sopak da~ warne kulit da banyak tetanggal sebab jatuh xkire tempat & waktu..huhu. Ade yang saya jatuhkan xsengaja...Orang laen yang jatuhkan pon ade sampai terburai.. Memang haprak kan. Sekarang da xnampak sangat rupe tepon. Nampak cam rupe beros jamban da..ngeehehe.. cuma xberbulus ajer..=)

Jadi plan saya adelah hendak mentukor phone baru yang lagi canggih manggis untok saya jatuhkan lagi banyak..isk2.. Tidak la sanggop nak menjatohkan nya kot.. Mesti saya siap bungkus lam kotak kalo beli yang baru selama sebulan. Pas sebulan tue tak taw la naseb.. mesti dok sampai bawah katil jugakkan.. Saya ni mase nak beli punya la berkobar kobar nak menjage sebaik mungkin. Bila da dapek bersepah sepah la jawabnya nanti.. Hot Hot Chick shit la katekan....

Lam angan angan mat jenin saya nak merembat I- Phone 4G yang kewl toe...hehe.. Kunun kunun la... Bila nak kuo kat Malaysia ni saya tak taw.. Kalo kuo nanti terase cam nak sangat merembatkan nya plak kan. Dulu ingat nak pakai Blackberry. Lepas tengok gambo dia cam xserupo gamba.. huh.. Wat rugi duet jer... Baek amek I- Phone~ Takpon  SE Satio.. Gamba memang cantek mantek. Tidak la rase mambazer sangat kan. Tapi sekarang tengah berpikir pikir secare mendalam lagi mane satu mau rembat... 

Mr Bf suh tunggu dia balek baru beli...Owhoho.. dapat hidayah mau sponsor la toe kot...wakaka.. rejeki jangan di tolakkan kan...kalo x terpakse la beli sendri..Sob Sob..T_T

Gud bye W910i

Welcome I-Phone 4G....=)

No comments:

Related Posts with Thumbnails