CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 25, 2010

SKANDAL


Oh..tetibe saya nak bercerita tentang skandal.. Oh tidak.. Sape yang ada wat skandal angkat kaki cepat..haha. Tidak lah baek untok kesejahteraan dan keamanan kehidopan anda nanti. Kalo saya wat skandal memang itu tidak lah mungkin. Kerana telah mendapat seseorang yang sangat best dan bole di wat punching bag. Jadi tidak mungkin nak berskandal bagai nie. Semua orang saya wat kawan sebab orang cakap kawan biar seriban dua. Kawen nanti biar sato..haha.. Kalo xde kawan nanti jadi katak bawah tempurung plak saya~ Aiyoo.. Memang haru la camtue.

Tapi kepada yang berskandal dan pernah kantoi berskandal harap harap cepat cepat bertobat. Kalo da kawen lagi la haros bertobat dengan sepenoh hati. Kalo xmo bertobat. Berani buat berani tanggong la beb.. Saya xmasok campor. Lagi bagos minom air batoo campor kan dari masok campor...aishooooo...hahaha. 

Jujur la pada pasangan anda sendri dan jangan sorok sorok. Nanti orang laen plak yang kene tempiasnya kan. Kalo berkawan cerita semua benda kat pasangan anda kalo benda tue akan menjadi issue suatu hari nanti. Kalo da cite semua benda kan best. Memang xde benda da la nak dirisaukan. Kalo yang sorok sorok tue la mayb ade kemungkinan mau bikin kekasih gelap=P. Dan saya memang xsuka lansong kalo saya terbabit sama ok. Sila amek perhatian di sini yer..

Ok la yer... renong renongkan dan selamat beramal~...=P

No comments:

Related Posts with Thumbnails