CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 13, 2010

KEPCI KEPCI~



Baru sempat merasa KFC Black Pepper Crunch sesudah di provok oleyh seseorang yang mengomen dia makan memang best banget. Masa dengar komen tue tetibe air liur seperti mengecur. Tapi tidak lah melayan sangat sampai teros pergi membeli. Sebab banyak lagi benda nak mam selen ayamkan..hehe. Dah la kat umah hari hari bantai ayam goleng..

2 Hari yang lepas seperti tidak mampo menahan untok merasa ayam goleng ini jadi dengan semangatnya pergi la mendrive ke Alamanda mase Lunch hour semata mata nak makan ayam goleng ni.

Sampai di sana saya hanya mentapaw ajer set lunch KFC dan memakan di Pizza Hut. haha. Sebab my sis mengada nak makan spagheti. Kunun kunun nak diet perot la tue.. Tapi xpe sebab makan KFC di Pizza Hut memang sangat best. Bole letak ayam di dalam pinggan. Xperlu makan lam kotak ya..=)

Abis makan tue.. Komen saya, ianya best juga dari yang spicy yang muak tue..hehe. Jadi bole la lepas nie makan lagi. Dah lame sebenarnya xmakan ayam KFC nie.. 

Ade la lam 5 bulan kot. Asik makan Ayam goleng Spicy McD yang sangat pedas dan best tue jer.. Tapi sekarang tidak sangat dah kerana lam proses mendietkan diri daripada makanan berminyak gilos.

Okeyh..Bersurai dulu dari KFC.. Jom moh diet dengan tekun.. Jangan berangan ajer mendiet tapi mulut menguyah dengan rakus..ngeheehehe..


No comments:

Related Posts with Thumbnails