CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 5, 2010

MAKAN @ SABA CYBERJAYA

Semalam hari jumaat selepas kerja bertungkus tak la lumus sangat. Papa saya mengajak pergi makan di saru restoren yang bole dikatakan terkenal kat Cyberjaya.

Walaupon sebelom balek, saya telah pergi men tapaw ayam goreng dan murtabak di Putrajaya dan menjamu pekerja makan.. Sambil saya pon makan sekali la.. xkan nak tengok jer. Saje nak wat pahala di hari jumaat..

Dari Putrajaya ke SABA Cyberjaya nie sekejap jer. Xsampai 10 minit da sampai. Kira senang nak cari Restoren nie sebab bole dikatakan landmark kat Cyberjaya tue. 

Sampai kat saner, orang yang datang makan memang ramai. Kata papa ku.. Restoren nie memang siang malam penoh..xkan ade waktu surutnya..

Fuhh~ memang kaya la tokey SABA nie. Restoren Saba nie menghidangkan masakan arab yaman yang enak lagi sedap. 

Kalo xcaya..Moh pergi cuba cner yer.. kompem memang layan. Nasi yang bagai penoh sepinggan pon xrase muak.. Memang kompem habis punya..saya gerenti!
Saya makan chicken kabshah yang xde nasi sebab takot membesa dengan jaya plak nanti.. Cilok nasi papa ku jer cikit. Minom pulak air soda bavaria yang terkenal di tanah Arab.. Perisa nanas dan Rasberry..

Chicken kabshah nie ada roti dan daging ayam, lembu dan kambing yang dibakar dan French fries. Kemudian makan dengan sos masam dan sos.. memang best la.. Tapi memang banyak, sampai terpakse tolak suh papa ku abiskan..hehe

Mase tengah makan tue.. pelanggan yang datang makin ramai. Sampai penoh satu restoren. memang sangat terkenal la kat area Cyberjaya nie kalo orang yang datang memang xsurut surut. Tue pon da nak pukul 10. Kalo sape sape nak layan shisha memang ade kat restoren nie..Dah nama restoren arab kan. Mesti la ade Shisha..hehe

Ok la.. Kalo sape sape nak try.. saya memang sangat recommend kepada anda.. Makan la sebelom anda dimakan kan... Chawwww.. 






Cari Jalan kat Google Map..hehe


No comments:

Related Posts with Thumbnails