CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 19, 2010

PLU CHAITTT

Gay Flag
People like us or PLU..Yeawww.. Penah dengar x... mesti penahkan..haha. Ini la salah satu gay punya bahasa. Macam kalo ade seorang gay yang try nak ngorat lelaki yang dia minat. Mesti dia akan tanya awak ni PLU ke? Kekadang laki normal ni xtaw la pe lak PLU nie kan kan. Dorang pon cam terpinga pinga..keh3.. kalo jawab iya... xdapek la nak saya nak nolongnya...haha.

Saje je nak wat entry pasal ni sebab kalo gi jenjalan kat mall mane mane kawasan jajahan KL dan lebih2 lagi area BB memang ramai tol la golongan gay nie.. Bagai bercambah cambah.. Belom lagi saya cite kat tempat study saya dulu.. Jenis Adam Lambert nie lagi ramai dari laki normal kowt..Dorang siap bole wat club lagi..

Susah wooo zaman sekarang laki semua da mereng..Dia jadi pompuan dan dia gak nak jadi laki.. Pompuan punya ramai tapi nak jugak kat sesama jantina. Pe yang dorang rase best sangat pon saya tak taw la. Padehal semua laki kan same jer.. Dia ade ape yang engkau jugak ade.. xgitu~ xpaham saya.. Sape yang rase Gay sila la jawab yer.... Yang pompuan lak minat sama pompuan... Adoiii.. lagi tambah penin da saya camnie... 

Ok la... xde selera lak saya nak memanjang kan entry nie... Kepade Encik gay boy & Cik Lesbian udah udah la tue... Jom kembali lurus.. Jangan bengkang bengkok lagi..hoho~ 




cowboy thing



No comments:

Related Posts with Thumbnails